08-8586623

החיסון כמושיע

החיסון לקורונה מגיע כמו ספינת הצלה שמצילה טובעים במים ,מניסיון העבר אפשר להבין שעולם האירועים יחזור בגדול וינסה להשלים את הפער בכל הכוח אבל התפיסה של ההמונים תשתנה אירועים המונים יגיעו בחשש גדול הן מבחינת בעל השימחה והן מבחינת המוזמנים ,מרכז האירועים ייהפך לאפטר פרטי שייתן את הטון לצעירים והרצון שלהם לחזור לשגרה אבל האם אלינו להיזהר גם אחרי החיסון בעתיד הקרוב ברור מאחר שהלא מודע עדיין קיים ואיתו שרשרת החיסונים שעומדת לתפוש תקופה של יותר משנה. המידע על החיסון עושה את שלו ויש התעניינות גדולה של לקוחות מהארץ ומחול לגבי הקיץ הקרוב ,ברור שלאחר תקופה הפסקה חדשה השוק יחפש קו עיצובי חדש וינסה לבוא עם אמירה חדשה ,זה יתחיל בעולם האופנה ולאחר זה יבוא לכל שאר הענפים .הקורנה החזירה לנו את הצורך שלנו באוויר הפתוח ואין ספק שקונספטים חדשים של אירועים חיצונים יצוצו כמו פייטריות שלאחר הגשם , החלל יכתיב את הכמות ולא ההפך מה שאנחנו רגילים לו כיום החיפוש אחר הלהיט הבא בעיצומו ויש הרבה תכנים וכבר עכשיו בודקים .
הקורונה לימדה אותנו שלא משנה עד כמה אנחנו מוגבלים שמחות זה חלק מהתרבות שלנו לגבי חתונות זוגות רבות דחו את החתונה עד לתקופה שבה אפשר יהיה לחגוג.
אין ספק שנכון הדבר לבצע חופה בזמן הקבוע ואת השימחה אפשר לחגוג זה משאיר את זיכרון מרענן לגבי זמן החופה שהרי בחלוף הזמן ישכחו הרבה דברים אבל את תקופת הקורונה לא נישכח מהר ,זוגות שמפצלים חופה ושימחה יקבלו בונוס של 2 שמחות שהם הסטארים באירוע כמו כן קונספט בו האירוע מתחיל במסיבת ריקודים וברגע מסוים פורצים בעלי השימחה דרך שביל אנושי כמו רוק סטאר זה בהחלט כניסה מרשימה .
לסיכום אנחנו מאמינים שאנחנו ניראה ניצנים ראשונים של פתיחת האירועים בזמן הקרוב אבל מה שמסתמן כקיץ לוהט ניראה כרגע קרוב מתמיד ויש להיות וכדי להיות אופטימיים

Add address

ישראל